Bronze Member Username: ZacdavisBeloit, Wi Post Number: 38 Registered: Dec-03 | me too |
Silver Member Username: Rob315Cuse, NY U.S. Post Number: 335 Registered: Jan-05 | want a cookie? |
Silver Member Username: Zacdavis~Post Number: 474 Registered: Sep-04 | No, but i'd like to see less redundency. |
Silver Member Username: Sancho886El Cajon, CA US Post Number: 102 Registered: Jun-04 | they should have like a FAQ section or something covering the most common questions. |
Bronze Member Username: GeekbikePost Number: 68 Registered: Dec-04 | Can you compare my sub speaker to my friends sub speaker? Mine's red and his is black. Mine is bigger too. Which one will break windows firstest from the bass? I bet mine can hit 500dB. |
Silver Member Username: Jwbulger79Florida Post Number: 272 Registered: Nov-04 | i wish we could sticky this link. the FAQ section on this site is outstanding. it's written partly by glasswolf. http://www.caraudiocentral.net/forums/forumdisplay.php?f=8 |
Silver Member Username: ShokheadLakewood, CA USA Post Number: 126 Registered: Jan-05 | Sick for sure. There has to be enough vs's to use the search. Please use the search. |
Silver Member Username: Zacdavis~Post Number: 476 Registered: Sep-04 | ttt |
Silver Member Username: ShokheadLakewood, CA USA Post Number: 127 Registered: Jan-05 | Tiny Tiny Tits? |