Like

OMG Everyone Read this the most important thing in your life is here!!!!!!

 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8164
Registered: Feb-06
i think that the world should be a better place if we have pokemons..
because with pokemons we could have a better life in a daily basis, for example, if we have pokemons they could fight our enemies.
because fighting is dangerous,

and i really think that this world only needs pokemon to make it better, and also it would create a better future for our lives and our kids or future kids..

everyone should put your hands in the air and wave them like you just dont care...

























































Upload
Upload





Upload
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8165
Registered: Feb-06
Upload
 

Silver Member
Username: Purplehase_bong

BC Canada

Post Number: 404
Registered: Apr-04
roffl
 

Gold Member
Username: Snowball123

West Allis, WI

Post Number: 3547
Registered: Oct-07
lmao.
 

Silver Member
Username: Perfectcircle

Naptown, Indy

Post Number: 138
Registered: Feb-10
hey, that's the chicken dude on the left. straight up g from the e. best thread ever on here. hilarous!
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8166
Registered: Feb-06
but anyways...

do you have the link for the thread???
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23352
Registered: Jun-06
https://www.ecoustics.com/electronics/forum/car-audio/297914.html


2nd half:


https://www.ecoustics.com/electronics/forum/car-audio/299357.html
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8167
Registered: Feb-06
omg your awesome i have the lil john my blew my damn l7 you want it???
 

Platinum Member
Username: Nd4spd18

Philadelphia, PA

Post Number: 11317
Registered: Jul-06
drugs r bad kids.... you could turn out like lilrob
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8168
Registered: Feb-06
is better to turn like me instead of a g$y azz h0mosexual like you..
 

Platinum Member
Username: Nd4spd18

Philadelphia, PA

Post Number: 11320
Registered: Jul-06
lol

since we already have a pointless thread about off topic stuff here,
anyone know what ever happened to ctmike?

i miss the old forum days when us two would rip on noobs who posted stupid shhit and they'd get all pisssed and try to insult us, make threads with retarded insults, kinda like lilrob lol... that was my forum entertainment
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8169
Registered: Feb-06
you are retarded to rip on people off.. even smarter people like me for example.. also your such a noob that you only back up is your g4y azz wikipedia wich is not even 100% true and the other forums...

you sir.. are a f4g
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23354
Registered: Jun-06
Lol, nah I have the Lil john thread saved.


THAT was priceless.
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8170
Registered: Feb-06
i know wich is your favorite thread so far paul???

for me i think it was the lil john one it was super cool...
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23355
Registered: Jun-06
And M.S., there are a LOT of members I wonder about. Drivin', Logan, Chauncey, Wolfman, ect.


Plus a bunch others. Life changes and we move on........
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23356
Registered: Jun-06
There are a bunch of favs. Off the top of my head goes to this one. Classic for sure!




https://www.ecoustics.com/electronics/forum/car-audio/358180.html
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8171
Registered: Feb-06
is because when i left eveyone missed me and tried to leave when the only guy left was M.S
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23357
Registered: Jun-06

quote:

is because when i left eveyone missed me and tried to leave when the only guy left was M.S





I never left. Maybe to take a pizz but I've been here under this username for 4+ years. Longer if you count other user names lol.
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8172
Registered: Feb-06
hahah i know but yeah it sucks man.. hey paul ill keep you updated on the new server im putting up u asked me about it the other day didnt you?
 

Diamond Member
Username: Wingmanalive

Www.stainles... .ecrater.com

Post Number: 23360
Registered: Jun-06
Uhhh no I didn't, did I?


What server? You got a website now?
 

Gold Member
Username: Naledge503

Portland, OR USA

Post Number: 4403
Registered: Jun-06
Sup lilrob!? My favorite thread is the John Wheeler thread. Another one that I remember, though it wasn't as classic as the other threads listed here, is Polo's stalker pics thread.
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

Http://illuzonemu.serv..., ^^^Sick Game

Post Number: 8173
Registered: Feb-06
now im finishing with the house here in mexico and the business when i get finish with it im flying to chicago and start up the website and server and a few other more things i want to put out..

zup naledge i still got your pics on the vid haha i remember you...

nothing much everything good here.. hows portland???
 

Gold Member
Username: Jkidder

Worlds gunna end, In 2012

Post Number: 4244
Registered: Nov-05
lmao lil rob pulled out the old school g@@@@y pic with drivingshitlips and polo. im not sure who the other ppl are?? john wheeler maybe? who is it lil rob
 

Silver Member
Username: Cenus

Post Number: 138
Registered: Aug-08
what ever hapened to glasswolf, jonathan, an issac?
 

Platinum Member
Username: Nd4spd18

Philadelphia, PA

Post Number: 11325
Registered: Jul-06
gw moved on to car audio central but still shows up time to time. dunno about the others.
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Shop Related Deals

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us