Like

RD Audio Alpha V.2 Installed

 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 917
Registered: Feb-06
It's in
 

Gold Member
Username: The_image_dynamic

San Diego

Post Number: 2319
Registered: Dec-06
lol
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 918
Registered: Feb-06
You should be more open-minded brad lol.
 

Silver Member
Username: Theweasel

2 12 FI SSD, Colorado U.S. of A

Post Number: 892
Registered: Mar-06
pictures? review? i don't care otherwise, lol.
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 919
Registered: Feb-06
Those will both come.
 

Gold Member
Username: Hdubb

Farmington, Nm Usa

Post Number: 2256
Registered: Nov-04
haha i got my alpha 15s today. not install but ill putup a few pics tomorrow
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 920
Registered: Feb-06
Yeah, tomorrow there will be plenty of pictures, and a brief review. I don't want to write too much in terms of a review because I am a RD Dealer, but I hope the movies/pictures will speak for themselves.
 

Platinum Member
Username: Bestmankind

SQ = SoundSplinter RL-s

Post Number: 14195
Registered: Oct-05
dealer or not man give us the damn review.

describe how it sounds on rock, hip hop, r & b, slow songs, and classic music please.
 

Silver Member
Username: Tatonka

Post Number: 544
Registered: Mar-07
My sub wangs to Johnny Cash.

Please post pics soon :-( Or I will let Paul do it for you :-)
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 921
Registered: Feb-06
I am up early to finish the install. Last night I hooked it all up, because I just couldn't wait to hear what the Alpha could do. But now I am going to install things exactly how I want them, and then the pictures and videos will come.

And just to let everyone know, the last setup I had was a ported SI Mag, so that is what I will be comparing the alpha to. I will also compare it to the 2 mag 12's I had sealed. I just like a reference point when writing a review.
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 922
Registered: Feb-06
Here are some pictures.

Upload

Upload

Upload

Upload
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3918
Registered: Nov-04
nice. organize the wires a little better.
looking forward to the review
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 923
Registered: Feb-06
Yeah, the wires will be hidden later down the road.

I was just testing the sub out with that "Throw Some D's" song and it was rediculous. Let me see if I can make a video now.
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3919
Registered: Nov-04
u better
lol i wanna see it and hurry ! lol
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 924
Registered: Feb-06
Ohh man. The mic on my camera I don't think works. I can get videos, but there isn't any sound. I really need to get a new camera. I am using an old digital one.
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3922
Registered: Nov-04
:-(:-(:-( ohh well get one anyway
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

IF U HEAR ME... crazydbs.com

Post Number: 6028
Registered: Feb-06
http://youtube.com/watch?v=N7nyhmYePpc
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3923
Registered: Nov-04
^^^^wtf lil rob
lol
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 926
Registered: Feb-06
Just something to watch until I get a real video made.

http://s190.photobucket.com/albums/z137/TheCarAudioGuy/?action=view&current=7cf5 44ee.flv
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

IF U HEAR ME... crazydbs.com

Post Number: 6030
Registered: Feb-06
is cuz showriders aint posting a video of the new set up and this thread needs a vid so im posting a video

http://youtube.com/watch?v=N7nyhmYePpc
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 927
Registered: Feb-06
Let me know if that link works for you guys. Photobucket is acting weird.
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3924
Registered: Nov-04
it worked
boo no sound lol(i know u said it)
nice though
 

Gold Member
Username: Extrmndor3

IF U HEAR ME... crazydbs.com

Post Number: 6032
Registered: Feb-06
yeah showriders ur system rocks bro

by the way like how much arethose alpahs v2?
 

Silver Member
Username: Showrides

Hartford, CT USA

Post Number: 928
Registered: Feb-06
Ben@low-hz.com for pricing.

I don't want to post anything. Or Showridesnet on aim if you want to talk there.
 

Gold Member
Username: Logan__tille

I walk around like I g..., Yea thats ab... Half a brick...

Post Number: 8517
Registered: Feb-06
That sub looks familiar:-)
 

Gold Member
Username: 420alldaylong

Post Number: 2265
Registered: Sep-06
Sweet
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Shop Related Deals

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us