Like

My SX gettin down (vid)

 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 364
Registered: Oct-06
it's just a sample...just wait until my tcab comes for 2 15" sx's

http://www.youtube.com/watch?v=jqWl0SgBU1c
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 485
Registered: Jun-06
very nice...rattling like a mofo.
 

Silver Member
Username: Livin_loud

18 of Love Fi Audio

Post Number: 955
Registered: Jan-06
wow good stuff man. what are you powering it with? thing is movin!
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 365
Registered: Oct-06
an orion 2500d at 4 ohms
 

Gold Member
Username: Wingmanalive

Nj US

Post Number: 3166
Registered: Jun-06
Very nice. Lol, why does everyone stick their cell phones on their roofs to show flex? What did that poor little phone ever do to you?
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 750
Registered: Aug-06
ya.. its a nice vid and gets loud but i think i have u till u get ur tcab lol
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 366
Registered: Oct-06
you don't have anyone ogle...2 12" cvr's almost have you
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 751
Registered: Aug-06
sh*t lmao
 

Gold Member
Username: Bestmankind

Www.15inchwangers.comFI Audio BTL

Post Number: 9804
Registered: Oct-05
nice vid.

"you don't have anyone ogle...2 12" cvr's almost have you"

thats not nice. :-( but funny. lol.
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 752
Registered: Aug-06
lol ya the kid has the gain all the way up and the hu all the way up and the sub level up and the bass up lol hes clipping the f@ck out of them... and hes not even close to being as loud as me.
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 367
Registered: Oct-06
^^^ not me the kid with the cvr's...i know better than that
 

Gold Member
Username: Tdeaton1021

Near Tampa, Florida USA

Post Number: 3719
Registered: Sep-04
whose the kid with the CVRs? lol
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 368
Registered: Oct-06
some little punk from our town
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 753
Registered: Aug-06
ya u no better than that.... + i set ur gain lol i cant wait ill u get ur tcab! were gonna call up skylar!
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 369
Registered: Oct-06
update everybody...my tcab is coming tomorrow!!! so more vids with 2 15"s tomorrow!!!
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 754
Registered: Aug-06
yay!!!
 

Gold Member
Username: 54danny54

KY More Wang Th...

Post Number: 3303
Registered: Nov-04
nice dude
 

Gold Member
Username: Johnfiac

IL Afghanistan,...

Post Number: 1187
Registered: Mar-06
so when u hook up the other sub in the tcab do you have a extra amp to hook it up with or run it at 1ohm\2ohm?
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 370
Registered: Oct-06
im gonna run the orion at 2 ohms daily and .5 ohms for comps
 

Gold Member
Username: Bestmankind

Www.15inchwangers.comFI Audio BTL

Post Number: 9806
Registered: Oct-05
so you guys are telling me that justin's single sx15 is louder than joe's 2 sx15s? whether its in a tcab box or not, shouldn't joe be louder?
 

Silver Member
Username: Oglejust

15 Inch Wanger Club Pr..., Il

Post Number: 759
Registered: Aug-06
no hes only got 1 in... hes gettin his tcab tonite :-)
 

Gold Member
Username: Bestmankind

Www.15inchwangers.comFI Audio BTL

Post Number: 9820
Registered: Oct-05
awesome. can't wait to see some pics.
 

Silver Member
Username: Andrew571

Stillwater/Edmond, Oklahoma USA

Post Number: 618
Registered: Oct-05
thats a tight video
 

Silver Member
Username: Jblanford

Post Number: 371
Registered: Oct-06
haha...the tcab is on it's way, he'll be here around 6 p.m. my time
 

Gold Member
Username: Denali_on_22s

SSX, Tenneki US of A

Post Number: 1055
Registered: Feb-06
That's pretty sick.
 

Silver Member
Username: Goodie_goop

Midland, Texas U.S.

Post Number: 230
Registered: Oct-06
did ur tcab get there??????
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us