Like

Funny newbs you gotta read this

 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 457
Registered: Jun-06
GangsterMike32 (4:17:19 PM): hey whats up
GangsterMike32 (4:17:34 PM): how big are those jls u got
DerekSmith07 (5:20:45 PM): 12
GangsterMike32 (4:17:49 PM): them b*tches look nice
DerekSmith07 (5:21:02 PM): just got em yesturday
GangsterMike32 (4:18:02 PM): what about power supply?
GangsterMike32 (4:18:09 PM): how many watts are u pushin
DerekSmith07 (5:21:26 PM): only 250ish to each sub
DerekSmith07 (5:21:29 PM): got the jl 500/1 amp
GangsterMike32 (4:18:56 PM): well....thats cool...
GangsterMike32 (4:19:20 PM): amps kinda weak...but thats still some sh*t
DerekSmith07 (5:22:36 PM): weak compared to what?
GangsterMike32 (4:19:50 PM): my friends 2000.......pushin out 2 15"s
DerekSmith07 (5:23:10 PM): with what amp, i doubt it pushes 2000 watts on a stock charging system
GangsterMike32 (4:20:22 PM): ive got boosting charges
GangsterMike32 (4:20:27 PM): hes got boosting chargersDerekSmith07 (5:23:37 PM): most amps are overrated and rated at 14.4 volts and unless he has a HO alternator it doesnt give hime 14.4 volts
GangsterMike32 (4:20:32 PM): charges*
DerekSmith07 (5:23:45 PM): what amp is it?
DerekSmith07 (5:24:01 PM): and what 15's?
GangsterMike32 (4:21:00 PM): Legacy
DerekSmith07 (5:24:11 PM): see thats a sh*tty namebrand
DerekSmith07 (5:24:27 PM): i can put money on it that the amp doesnt even push out 1500 watts
GangsterMike32 (4:21:50 PM): its the american legacy red series 2....so it pushes more than 1500
GangsterMike32 (4:21:55 PM): it does about 1700
GangsterMike32 (4:22:28 PM): well...he got that amp for free anyways so it doesnt matter
DerekSmith07 (5:25:55 PM): the subs are legacy too?
GangsterMike32 (4:23:11 PM): yea
DerekSmith07 (5:26:22 PM): hmmm
DerekSmith07 (5:26:27 PM): legacy has never made anything worth a sh*t
GangsterMike32 (4:23:27 PM): he got all of it 200$ flat
DerekSmith07 (5:26:39 PM): cuz its not worth a sh*t
DerekSmith07 (5:27:41 PM): lemme guess he has a box with the glass where u can see the subs?
GangsterMike32 (4:24:53 PM): no....he doesnt have a band pass
DerekSmith07 (5:28:06 PM): sealed...ported?
GangsterMike32 (4:25:05 PM): sealed
GangsterMike32 (4:25:10 PM): sorry
GangsterMike32 (4:25:12 PM): its ported
DerekSmith07 (5:28:24 PM): whats it tuned to?
GangsterMike32 (4:25:38 PM): what do u mean exactly.....to what
GangsterMike32 (4:25:45 PM): ohm wise>?
DerekSmith07 (5:28:55 PM): no
DerekSmith07 (5:28:59 PM): hertz wise
GangsterMike32 (4:26:05 PM): not sure
GangsterMike32 (4:26:20 PM): it doesnt matter...them b*tches hit....for 200dollas
DerekSmith07 (5:29:32 PM): when u make a box you build the ports a certain length and width to tune your box
GangsterMike32 (4:27:18 PM): yea.....so what
GangsterMike32 (4:27:23 PM): he bought the box
DerekSmith07 (5:30:42 PM): i'd throw it all away and start over if i was him
 

Silver Member
Username: Freezeman_7

2 FI Audio SSDs FOR SALE, OK U.S.A

Post Number: 588
Registered: May-06
haha, dont u jus love ppl like that.. i laughed all the way throu
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 458
Registered: Jun-06
it only got better, lemme edit the cuss words and i'll show you.
 

Gold Member
Username: Wingmanalive

Nj US

Post Number: 3026
Registered: Jun-06
Like whatchu mean? Legacy is da bomb!!!
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 459
Registered: Jun-06
yea...his 2000w legacy is way better than the jl 500/1...i dont know waht i was thinking, sorry.
 

Silver Member
Username: Thumping_corsica

Mi, Mi Unitd states

Post Number: 264
Registered: Aug-06
my friend has a legacy amp and hes like hey man it does 500 by 2 and its only 60 bucks. I kinda laugh and just say if you say so:-). What a waist of infintys. o yes and he doesnt know what his box is tuned to;
 

Gold Member
Username: Wingmanalive

Nj US

Post Number: 3027
Registered: Jun-06
I wanna read more.









I said more please.
 

Gold Member
Username: Nyyfan13

Fi SSD USA

Post Number: 2975
Registered: Jul-06
the suspense is killing me...its like a sequel lol
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 460
Registered: Jun-06
GangsterMike32 (4:30:04 PM): well that would be a loss of 200$ and 2000w amp
DerekSmith07 (5:33:17 PM): the amp isnt 2000 watts
DerekSmith07 (5:33:31 PM): 2000w max power or rms?
GangsterMike32 (4:30:29 PM): yea
GangsterMike32 (4:30:36 PM): i know its not pushin
DerekSmith07 (5:33:48 PM): is it max or rms?
GangsterMike32 (4:30:54 PM): rms
DerekSmith07 (5:34:09 PM): at what voltage?
GangsterMike32 (4:31:21 PM): ok u win...u know morea bout speakers
GangsterMike32 (4:31:24 PM): how bout urs?
DerekSmith07 (5:34:44 PM): 500 @ 11.4 any ohm load
GangsterMike32 (4:34:51 PM): what kinda car do u drive
DerekSmith07 (5:38:06 PM): dont worry about all that
GangsterMike32 (4:35:20 PM): at 2 ohms it would slow it down
DerekSmith07 (5:38:33 PM): no it wouldnt...
GangsterMike32 (4:35:39 PM): @ 4 it would DerekSmith07(5:38:48 PM): nope it wouldnt
DerekSmith07 (5:38:55 PM): it runs 500 watts at 1-4
GangsterMike32 (4:36:20 PM): sure
DerekSmith07 (5:39:45 PM): u want me to go on jl's website and show u?
GangsterMike32 (4:36:56 PM): nah its cool
DerekSmith07 (5:40:14 PM): 500 W RMS @ 1.5 ohm - 4 ohm
DerekSmith07 (5:40:27 PM): believe me now?
GangsterMike32 (4:37:26 PM): cool
GangsterMike32 (4:37:33 PM): either way ur still a fa*got
DerekSmith07 (5:40:48 PM): either way ur friends system still sucks a$s
GangsterMike32 (4:38:04 PM): ok....?......
GangsterMike32 (4:38:14 PM): at least he didnt waste 2200 dollars
DerekSmith07 (5:41:22 PM): im gonna post all this what ur sayin on a car audio forum so dont be suprised if you dont get some IM's telling you how stupid you are about car audio
GangsterMike32 (4:38:50 PM): ok...
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 461
Registered: Jun-06
damn this dude must be one stupid mofo cuz im not even that smart with this stuff lol
 

Gold Member
Username: Nyyfan13

Fi SSD USA

Post Number: 2976
Registered: Jul-06
thats funny. good for you derek for showing him up...howd he get your SN and who is he? do u know him?
 

Gold Member
Username: Wingmanalive

Nj US

Post Number: 3028
Registered: Jun-06
Thank you!
 

Silver Member
Username: Shortysetnies

Rock Vegas, NC US

Post Number: 959
Registered: Mar-06
I just sent him and IM. he wont talk
 

Silver Member
Username: Gh0st_31

FL USA

Post Number: 179
Registered: May-06
i just gave him an IM ;)
 

Silver Member
Username: Gh0st_31

FL USA

Post Number: 180
Registered: May-06
sgdenny1: derek smith o3ns u
GangsterMike32: ok
 

Silver Member
Username: Shortysetnies

Rock Vegas, NC US

Post Number: 960
Registered: Mar-06
EVERYONE IM him and tell him to check out the car audio forum on ecoustics.com
 

Gold Member
Username: Nyyfan13

Fi SSD USA

Post Number: 2977
Registered: Jul-06
lolololol denny
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 462
Registered: Jun-06
the guy who has the subs/amps is a nice guy and a newb just like we all are...he told me he was lookin to get some l7's cuz they got loud and i told him yea they get loud but they arent clean...told him to go up here tell us his budget and we'll have him thumpin hard.
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 471
Registered: Jun-06
bump it to the top.
 

Silver Member
Username: Impala63rag

Post Number: 369
Registered: Sep-06
yeah, legacy ROCKS!!!!
 

Gold Member
Username: James1115

Use a simple...

Post Number: 8872
Registered: Dec-04
lol silly kid Legacy's for newb's lol
 

New member
Username: K_atkinson07

Post Number: 1
Registered: Jan-07
That's great. Derek is one of my friends and I can vouch that it does sound pretty damn good. Hopefully he gets the ported box and he will own everyone!(where we live) LOL. As for my stuff I know it's not the greatest but I gets the job done. Just ask Derek :P
 

Silver Member
Username: Dsmith07

LaGrange, NC US oF A

Post Number: 475
Registered: Jun-06
yea thats my bud right there...we own everybody at our school with a passion
 

Gold Member
Username: Cenus

Hicksville, Ohio

Post Number: 2843
Registered: Jan-05
little OT but read this thread espically the last post. http://www.carstereo.com/forum/showthread.cfm?TID=41626&FID=7
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Shop Related Deals

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us