Like

AIM Chat

 

Gold Member
Username: Joebruce

TC Sounds/DLS

Post Number: 2451
Registered: May-04
Whats up yall? I was just wondering whats up in chat and if I missed anything. I havent been in a chat for like 3-4 months. I been busy with sh*t tho. I dont know Im kinda drunk and been doin some "pain medication" so just let me know whats been goin on. Post back or hit me up on AIM. Peace!
 

Gold Member
Username: Big_edge_head

Milwaukee, Wisconsin

Post Number: 2953
Registered: Mar-07
Pain medication lmao. Nothing exciting has really happened. Just the same old stuff.
 

Platinum Member
Username: Nyyfan13

Yanks Fan USA

Post Number: 10617
Registered: Jul-06
Snow and Jules love each other. Brad is making me get a girlfriend. Berny is usually asleep. Chad doesn't come (thats what she said). Phil or "bigfail306", or "Philboat" or blackie hasn't been in the chat as regularly as he used to be.
 

Gold Member
Username: Bernymac

Phnom PenhCambodia

Post Number: 4391
Registered: Sep-04
"Berny is usually asleep."

LOL, very correct.
 

Gold Member
Username: The_image_dynamic

San Diego, California

Post Number: 4735
Registered: Dec-06
Twiz = #2 sauce. And the only reason you're not #1 is because Berny is such a weaksauce he has permanent #1 status.
 

Gold Member
Username: Pitbullguy

The Chicago area

Post Number: 3554
Registered: Oct-06
I haven't been in a while cause no one invites me :-(

But last time I was there, it was mostly just people throwing racial slurs at Phil... I hope to be invited back again soon :-)
 

Platinum Member
Username: Nyyfan13

Yanks Fan USA

Post Number: 10623
Registered: Jul-06
Lmao, who would do such a thing to Phil?
 

Gold Member
Username: Bernymac

Phnom PenhCambodia

Post Number: 4392
Registered: Sep-04
<<<
 

Gold Member
Username: Big_edge_head

Milwaukee, Wisconsin

Post Number: 2962
Registered: Mar-07

quote:

But last time I was there, it was mostly just people throwing racial slurs at Phil...



LMAO!
 

Gold Member
Username: Th3pwn3r

I compensate...

Post Number: 8892
Registered: Jul-06
I'm holdin it down right now up in the chat.
 

Platinum Member
Username: Wingmanalive

A pic is worth 1000 posts!!

Post Number: 18862
Registered: Jun-06
Wait....Phil is black????



Upload
 

Gold Member
Username: Van_man

Boston South, MA

Post Number: 4431
Registered: Mar-06
That pretty much sums it up.
Hows the job working out Twiz?
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Shop Related Deals

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us