Like

Zapco Reference 350.2 up for grabs

 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2447
Registered: Feb-05
hey guys, got an amp up for sale. i got a Reference 1000 comming, so the 350.2 will be going.

its been installed once, not uninstalled yet, till i get the new amp. i got it new back in April, so its been used for 3 and a half months or so, took some time to get everything installed. cosmetically i think its perfect, but i'll have to take a look and make sure in the morning. functionally is works perfect. i paid somewhere around $375 for it. i'm asking $215 shipped. if you use pay pal, i'll ask that you add a couple dollars to cover all thoes damn fees!! anyone who uses pay pal understands that.

specs:
Stereo, 4 ohms: 2 x 100 Watts

Stereo, 2 ohms: 2 x 175 Watts

Bridged, 4 ohms: 1 x 350 Watts

T.H.D. + Noise: <0.015% @ 4 ohms

S/N Ratio: >95dB


Slew Rate: >29V/uS

Damping Factor: >200 @ 4 ohms

Dimensions: 15"L x7.5"W x 2"H

Suggested Retail: $469

feel free to email me if you have any questions: theelfkeeper@charter.net

http://img236.imageshack.us/my.php?image=amprack5gy.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=zapcoref35024yq.jpg

more info at www.zapco.com

thanks!
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2448
Registered: Feb-05
Bump! great quality made in the USA Zapco stuff here!!
 

Gold Member
Username: Jakeyplaysbass

St. Louis, MO

Post Number: 1264
Registered: Jul-05
i might be interested brandon. i ordered a NINe.2x but i can always send that back...
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2460
Registered: Feb-05
cool cool, i should get the Reference 1000 sometime this comming up week so it'll be out and ready to go then. if it doesn't get sold on a forum, i'll list it on ebay.

working on several projects on the car right now.

way better then eD imo and not just because i'm selling a Zapco, lol.
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2464
Registered: Feb-05
Bump for the night!
 

Gold Member
Username: Suleman36

Maryland U.S.A.

Post Number: 3979
Registered: Feb-05
bump for brandons amp. Nice amp man!

p.s. Brandon is great to deal with and i had great experience dealing with him.
 

Gold Member
Username: Jakeyplaysbass

St. Louis, MO

Post Number: 1266
Registered: Jul-05
brandon you need to go all out and get a competition 4.0 or 6.0. haha you know you want too.

i was really wanting to get a used 9.0x but it was around 1600 which is a tun of money for a used amp.
 

Gold Member
Username: Bestmankind

Los Angeles, CA USA

Post Number: 4311
Registered: Oct-05
thats really a decent price if it was in good condition. i was talking to this guy who has one and he wants $1800 for it. he only used it for a month. well thats what they always say. lol.
 

Gold Member
Username: Jakeyplaysbass

St. Louis, MO

Post Number: 1268
Registered: Jul-05
haha yeah you can get them new from dealers for around 1900ish. so 100 off isnt that big of a deal. wooferect.com has it for 1779.99 not a bad price at all.
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2465
Registered: Feb-05
they look nice, but i can't see the HUGE price jump between the Reference series and C2K's. not worth it to me. i talked to the guys at Audio Design around the corner from me. great place btw, and they said they hardly sell any C2K's, everythings Reference series.

can't wait to get the Reference 1000 here. then figure out if i wanna run 175 a side to the comps and 900 to the sub or 250 a side to the comps and 750 to the sub, lol :-)

also working on putting a second battery under the hood. cutting and modifying a ram air intake, taking out all the stock intake stuff, making a battery tray and gonna have 2... Yellow Tops prob, idk, under the hood for more reserve.

Bumping my amp back to the top :-)
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2483
Registered: Feb-05
Bump for the night.

btw, i also have a Samsung D500 cell phone, unlocked, 6 months old, works great, few marks....for sale. $115 shipped. great little phone, but i got a MDA now.
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2496
Registered: Feb-05
Bump to the top!

i also have a Samsung D500 i need to sell. used for like 6 months, works great, few small marks, great little phone. rivles the razr. $115 shipped. i got a MDA now, i love that thing, lol.
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2497
Registered: Feb-05
i can't believe i did that twice, lol.
 

Gold Member
Username: Theelfkeeper

Stockbridge, GA USA

Post Number: 2513
Registered: Feb-05
bimpity-bump.

3 people interested now but no money yet
« Previous Thread | Next Thread »

Facebook

Shop Related Deals

Directory

Main Forums

Today's Posts

Forum Help

Follow Us